piątek, 16 maja, 2025

Regulamin wsparcia technicznego

dla wykładowców i studentów ANS w Wałczu

  1. Centrum Informatyczne mieści się w pokoju 107 bud. 3 campusu.

2. Centrum Informatyczne pełni dyżur dla użytkowników systemów teleinformatycznych ANS w Wałczu w następujące dni tygodnia:

Wtorek 10:00 – 11:00

Środa 17:00 – 18:00

3. W godzinach dyżuru dostępny jest kontakt telefoniczny pod numerem: 506 820 408.

Resetowanie haseł

4. Centrum resetuje hasła w czasie dyżurów. Do zresetowania hasła konieczna jest osobista obecność użytkownika, który powinien przedłożyć legitymację studencką (student) lub dokument ze zdjęciem (wykładowca) celem zweryfikowania tożsamości.

5. Centrum nie resetuje haseł mailowo ani telefonicznie. Maile wysyłane w tej sprawie pozostawione będą bez odpowiedzi.

6. Wykładowca może poprosić również o zresetowanie hasła, udając się osobiście do sekretariatu Prorektora (pok. 114 bud. 4) w godzinach jego pracy. W takim przypadku, Centrum zresetuje hasło po otrzymaniu stosownej informacji z sekretariatu.

7. Hasło ustawione po resecie należy zapisać i przechowywać w bezpiecznym miejscu, ponieważ powtarzające się resetowanie hasła jednego użytkownika wywołuje u administratorów problemy egzystencjalne.

Inne problemy techniczne

8. Centrum nie rozwiązuje problemów technicznych przez telefon i nie odbiera innych telefonów niż wyżej podany.

9. Centrum nie naprawia i nie konfiguruje prywatnego sprzętu użytkowników.

10. Wszelkie problemy techniczne powinny być zgłaszane na adres mailowy: helpdesk@answalcz.pl. W treści maila należy:

    1. Opisać szczegółowo występujący problem,
    2. Opisać podjęte do tej pory kroki w celu jego rozwiązania,
    3. Załączyć odpowiednie zrzuty ekranu.

11. Brak odpowiednio opisanego zgłoszenia będzie skutkował pozostawieniem go bez odpowiedzi.

12. Maile wysyłane ze skrzynek prywatnych będą pozostawiane bez odpowiedzi.

13. Centrum nie interesuje się sprzętem gospodarstwa domowego i nie naprawia awarii z nim związanych. Centrum nie zatrudnia elektryków.

14. W razie konfliktu interesów, pierwszeństwo mają pracownicy campusu, następnie wykładowcy, a na końcu studenci.

15. Centrum udostępnia dokumentację techniczną pod adresem: ….. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją.

Pozostałe zastrzeżenia

16. W godzinach dyżuru Centrum nie prowadzi indywidualnych szkoleń dla użytkowników. Wzięcie udziału w szkoleniu możliwe jest po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania i zebraniu się grupy min. 20 osób. W pozostałym zakresie — patrz punkt 15.

17. Informacje nt. szkoleń odgórnie organizowanych przez Uczelnię rozsyłane będą do wszystkich użytkowników. Brak uczestnictwa w szkoleniu obciąża użytkownika i nie stanowi usprawiedliwienia dla braku umiejętności poruszania się po systemie.

18. Administrator na urlopie jest na urlopie i nie włącza komputera 🙂

Gabrielu, co jeszcze?

Aenean vulputate ex sapien, ut laoreet orci porttitor non. Nam condimentum pulvinar elit, vitae consequat enim faucibus et. Integer est urna, elementum quis turpis id, pretium tempus turpis. Etiam sit amet finibus purus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Duis in arcu semper, facilisis ligula ut, ornare nunc. Vestibulum aliquet suscipit efficitur. Suspendisse nec dolor vel enim posuere posuere vitae nec massa. In quis nunc dapibus, cursus nisi quis, venenatis nunc. Vestibulum fringilla lorem et leo consectetur cursus. Donec molestie porta porttitor.