8. Centrum nie rozwiązuje problemów technicznych przez telefon i nie odbiera innych telefonów niż wyżej podany.
9. Centrum nie naprawia i nie konfiguruje prywatnego sprzętu użytkowników.
10. Wszelkie problemy techniczne powinny być zgłaszane na adres mailowy: helpdesk@answalcz.pl. W treści maila należy:
-
- Opisać szczegółowo występujący problem,
- Opisać podjęte do tej pory kroki w celu jego rozwiązania,
- Załączyć odpowiednie zrzuty ekranu.
11. Brak odpowiednio opisanego zgłoszenia będzie skutkował pozostawieniem go bez odpowiedzi.
12. Maile wysyłane ze skrzynek prywatnych będą pozostawiane bez odpowiedzi.
13. Centrum nie interesuje się sprzętem gospodarstwa domowego i nie naprawia awarii z nim związanych. Centrum nie zatrudnia elektryków.
14. W razie konfliktu interesów, pierwszeństwo mają pracownicy campusu, następnie wykładowcy, a na końcu studenci.
15. Centrum udostępnia dokumentację techniczną pod adresem: ….. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją.